Happy Tenant logo
117 db irodaház az adatbázisban:
Hírlevél feliratkozás

Szeretne folyamatosan értesülni az irodapiac legfrissebb híreiről, trendekről, aktuális bérleti akciókról?
IRATKOZZON FEL HÍRLEVELÜNKRE!

Feliratkozás

Feliratkozás



Happy Tenant Iroda

Klasszikus bérlőképviselet

Irodakeresés: (díjmentes szolgáltatás!)
Újszerű Bérlőképviselet: (díjmentes szolgáltatás!)
Klasszikus Bérlőképviselet:  
Bérleményüzemeltetés:  
Irodakialakítás, Felújítás:  
Iroda költöztetés:  
Iroda design kialakítás:  
Iroda bútorozás:  

 

Klasszikus Bérlőképviselet

Az érdeklődők jelentősen megemelkedett száma miatt, jelenleg bérlőképviseleti szolgáltatást csak 200 m2 feletti irodaigény esetén tudunk válallni!

A mérethatár jövőbeni csökkentése határozott célunk, de pillanatnyilag ez nem lehetséges.

Ezen szolgáltatásunk az irodakeresésen, közvetítésen, és induló képviseleten túl magában foglalja ügyfeleink teljes körű, kiszolgálását, képviseletét a Bérbeadóval történő tárgyalások során, és a bérleti ügylettel kapcsolatos minden egyéb vonatkozásban, a bérlet teljes időtartamára, sőt akár az egyes bérleti időszakokon átívelő időtartamra vonatkozó stratégiai együttműködés keretein belül is.

A szolgáltatás főbb tartalmi elemei:


  1. Irodakeresés, tanácsadás:
    • Irodakeresés, közvetítés
    • Jogi tanácsadás, jogi képviselet
    • A bérlő érdekeinek képviselete a bérleti tárgyaláson, és a tárgyalás levezetése.
    • Bérleti szerződésírás
    • Ingatlan átvilágítás
    • Bérleményterület pontos felmérése, a Bérbeadói területadatok ellenőrzése, nettó és bruttó bérterület meghatározása.
    • A bérbeadó jogi, likviditási, és pénzügyi helyzetének vizsgálata
    • Bérlő irodafolyamatainak, felmérése, gazdaságosság áttekintése, bérterület igény meghatározása, tanácsadás

  2. Relokáció:
    • Irodaköltöztetés
    • Az új irodaterület működésének optimalizált kialakítása
    • Belsőépítészeti tervezés
    • Irodakialakítási, kivitelezési munkák komplett lebonyolítása, a tervezéstől a kivitelezés megversenyeztetésén, és koordinálásán át, a beköltözés megszervezéséig.
    • A bérbeadó által, Bérlő ügyfelünk részére végzett, vagy végeztetett kivitelezési munkálatok, felügyelete, ellenőrzése, előzetes kivitelezési tanácsadás, a bérlőnek megfelelő kialakítás érdekében.
    • Iroda átvétel, iroda átadás, és a hibák hiányosságok vizsgálata, javításának nyomon követése.

  3. Bérleményhasználattal kapcsolatos ügyintézés, ellenőrzés:
    • Az Üzemeltetési díjak elszámolásának ellenőrzése, a díjak nyomon követése.
    • A bérleti idő alatt, a bérlői panaszok, és kérések közvetítése, és képviselete a Bérbeadó felé.
    • A bérbeadói vállalások végrehajtásának ellenőrzése.
    • Bérlők közművekkel kapcsolatos feladatainak ügyintézése.
    • A bérleti szerződések kondícióinak, bérleti időszakon belüli újratárgyalása, amennyiben a Bérlő ezt társasága helyzetéből fakadóan szükségesnek látja, illetve jelzésünk alapján, amennyiben az irodapiaci viszonyok, változása miatt a bérleti kondíciók aránytalanul kedvezőtlenné váltak Bérlő ügyfelünk részére.

  4. ismételt irodakeresés, tanácsadás:
    • Újabb alkalmas irodaterület keresése, a Bérlő működéséből eredő változások (bővülés, szűkülés, projektmunka, alkalmi konferenciák stb.) következtében megváltozott irodaszükséglet alapján.
    • Új bérleti lehetőségek, bemutatása, bérleti szerződés intézése.
    • Bérleti szerződésbontás intézése, tárgyalása a Bérbeadóval.

Hosszú távú együttműködés esetén tehát, a Bérlőképviselet állandó, a képviseleti folyamatok körforgása, pedig a Bérlő társaság teljes életciklusa alatt biztosítja, az aktuálisan legoptimálisabb irodabérleti feltételket, anélkül, hogy ezzel a Bérlő társaság menedzsmentjének foglalkoznia kéne, így erőforássaikat a társaság alaptevékenységei irányába összpontosíthatják.

A klasszikus bérlőképviselet ellátása során társaságunk, Bérlő ügyfelünk részéről képviseleti - és sikerdíjban részesül, egyedi megállapodás alapján.

 
Bérlőképviseleti szolgáltatásunk moduláris jellegű, tehát az egyes részfeladat csoportok elvégzését külön-külön is vállaljuk, illetve lehetőség van a fenti feladatok mindegyikét magába foglaló, komplett bérlőképviseleti szolgáltatás igénybevételére is. 
 

Milyen konkrét előnyökkel jár tehát, ha társaságunkat, bármely fent említett bérlőképviseleti szolgáltatás elvégzésére kérik fel:

(a teljesség igénye nélkül néhány)

  • a teljes piaci irodakínálat átvizsgálásra kerül
  • társaságunk kapcsolatait, információit felhasználva, Bérlő ügyfeleink biztonságosabban, és kedvezőbb bérleti feltételekkel tudnak irodát bérelni
  • külső szakértő szemlélő, pártatlan személy segít letisztázni a keresési paramétereket, illetve segít kiszűrni pl. a felesleges területigényt stb.
  • A kiválasztott ingatlanok szakmai auditot kapnak, így kiszűrhetők a Bérlő által nem észrevehető, de a bérlet során jelentős kellemetlenségeket okozó, műszaki és ügyfélkezelési hiányosságok az egyes ingatlanokban.
  • Az előszűrés következtében a bérlőnek nem kell megnéznie minden ingatlant, így ő saját cégének tevékenységére koncentrálhat, mialatt szakértők dolgoznak irodakeresésén.
  • minden megtekintésen, tárgyaláson, vagy egyéb a bérlettel összefüggő ügyben, Bérlő azonnal, és személyesen konzultálhat szakértővel.
  • A bérbeadók nem tudnak olyan ajánlatot adni, olyan szerződési pontokat meghatározni, amik bármilyen szempontból előnytelenek a Bérlő számára. Nem tudnak eltakarni semmilyen hiányosságot az ingatlannal kapcsolatban.
  • Társaságunk munkatársai valódi szakemberek, szakmai életük során, gyakorlatot szereztek, az irodabérleti piac legalább 2 szegmensében (a Fejlesztői, Befektetői, vagyonkezelői, üzemeltetői, tanácsadói, vagy bérlőképviseleti oldalon). Meggyőződésünk, hogy a többoldalú gyakorlat az ismeretek nagyobb körén kívül, az empatikus képességek fejlődését is segíti, mely képességek elengedhetetlenek a minőségi Bérlőképviseleti munka során.

Várjuk szíves megkeresését!

Tisztelettel:

Gulyás Gergely
Ügyvezető