Kite Games Kft.

Ügyfelünk a Kite Games Kft. számítógépes játékok kiadásával foglalkozik. A cég egy baráti társaságból alakult. Igazán sikeres fiatalok alkotják. Ügynökségünket 2015. február közepén keresték meg honlapunkon keresztül a Focus Point irodaházzal kapcsolatban. Az általunk küldött ajánlati listáról még ezen kívül több mint 10 Irodaházat választottak ki, és néztünk meg együttesen.

A társaság bérleti ügylete eklatáns példája annak, miért is érdemes díjmentes független bérlőképviseleti szolgáltatásainkat igénybe venni. A 10 Irodaházból ügyfelünk kiválasztott egyet mely megfelelt igényeinek, ugyanakkor addig nem tudták bérbe venni a kiválasztott irodát, míg a külföldi megbízójukkal alá nem írták a megbízási szerződésüket, ami nagyon nehézkesen, és lassan haladt. Időközben több érdeklődő is akadt az irodára, így az irodaház licitet hirdetet, melybe szintén nem tudtak beszállni. Végül a licit eredménytelenül zárult, mert az összes többi érdeklődő visszalépet. A licithelyzet azonban összezavarta a bérbeadót, és mikor ügyfelünk végre le tudott volna szerződni az irodára, teljesen más kondíciókkal akart megállapodni, mint amilyen ajánlatot eredetileg adott. Emellett számos egyéb a bérbeadóval kapcsolatos aggasztó körülmény arra mutatott, hogy nem feltétlenül ez lesz számukra a megfelelő iroda. Mivel a bizalom megrendült ügyfelünkkel együttesen arra jutottunk, inkább érdemes ettől a lehetőségtől visszalépni, így a tetszési sorba következő irodaházzal kezdtük meg a tárgyalásokat.

Ezen tárgyalások során elképesztő bérbeadói rugalmatlansággal találkoztunk a szerződés egyeztetése során. Ügyfelünknek olyan kondíciókat kellett volna elfogadnia, amely teljesen bizonytalanná tette volna a kiválasztott iroda rendelkezésre állását, és számos egyéb ponton is erősen alárendelt helyzetbe kényszerítette volna ügyfelünket, ezért ez esetben a Happy Tenant egyértelmű javaslata alapján lépet vissza ügyfelünk a bérlettől.  

Ezt követően mindösszesen 1 hetünk maradt arra, hogy egy megfelelő új irodát találjunk, letárgyaljuk, és aláírjuk a bérleti szerződést, az iroda kialakításának és felújításának paramétereit, költségeit, és költségviselőit, megvalósuljon a kivitelezés, utalásra kerüljön az óvadék, és az 1. bérleti díj, és átvegyék a kész irodát. Ügyfelünk projekt munkájának mindenképpen meg kellett kezdődnie az adott időpontban.

Társaságunk minden szálat megmozgatva, személyes kapcsolatain keresztül, hétvégén is folyó munkával végül megtalált, és határidőre költözhetővé tett egy mindegyik korábbi alternatívánál kedvezőbb, exkluzív, teljes budapesti körpanorámás irodát az Uniqa Plaza irodaházban.

Mindez azonban nem jöhetett volna létre, ha immáron sokadszor nem tapasztaljuk meg az Uniqa Plaza Irodaház tulajdonosának rugalmasságát, bérlőközpontúságát, korrektségét és kiemelkedő mértékű rendelkezésre állását, melyet ezúton is nagyon szépen köszönünk neki.       

Nagyon jó érzés, hogy egy újabb boldog bérlővel bővült ügyfeleink köre.