Alvicom Investment Informatikai Kft.

Az Alvicom Kft. részére nyújtott díjmentes bérlőképviseleti szolgáltatás talán minden idők egyik legemlékezetesebb munkája lesz cégtörténetünkben, és ezt kifejezetten pozitív értelemben értjük. Ügyfelünkkel 2011-ben találkoztunk elsőként, és a kitartó, sokszor rögös úton átvezető közös munka végül 2015-ben hozta meg gyümölcsét. Megtaláltuk, és együttes erővel ki is béreltük azt az irodát, melyet ügyfelünk keresett. A cég a XI. kerületből, egy még korszerű, de már idősödő irodaépületből szerette volna tevékenységét, egy modern irodaházba, és kifejezetten hi-tech irodába költöztetni. Költözésük másik 2 fontos oka volt, hogy a korábbi irodájuk környezetében napi szintű vesződség volt parkolóhelyet találni, továbbá a menedzsment jelentős része, a pesti oldal észak-keleti agglomerációjából érkezve minden reggel és este át kellett vergődjön Budapest zsúfolt, dugókkal terhelt belvárosán, hogy a munkahelyére eljusson.

Az utóbbi 2 költözési okot kézenfekvő volt, hogy a XIII. kerület Váci úti irodafolyosó oldhatja meg, ezért ebbe az irányba indultunk el, és 2011 - 2015 között minden évben átmonitoroztuk ügyfelünknek a Váci úti irodapiacot, de 4 évbe telt mire mindkettőnknek be kellett látnia, hogy szinte reménytelen a küldetés. Ügyfelünk mindenképpen új építésű, vagy csupán néhány éves irodaházba kívánt költözni, csakis magas emeletre, és csak nagy teraszos, világos irodába. Mivel azon kevés új irodaingatlan fejlesztés, amely a Váci úton az utóbbi időkben megvalósult nagyrészt multi cégek előre meghatározott igényei alapján és foglalásában épült, az ingatlanok legszebb irodáit lehetetlenség volt kibérelni, csak a maradékot. Ennek ellenére találtunk egyéb megfelelő lehetőségeket is, de az iroda, melyet ügyfelünk keresett olyan ritka volt, hogy 2 évben is, az utolsó pillanatban licitált ránk egy másik bérlő így ügyfelünk lemaradt a lehetőségről. Közben minden évben kénytelenek voltak újra és újra meghosszabbítani bérleti szerződésüket.

A megoldást végül az hozta meg, hogy kompromisszumos döntés született az iroda lokációja tekintetében. A Haller Gardens jelentette ezt a kompromisszumot, mellyel az iroda működési helyszíne legalább a pesti oldalra került át, ugyanakkor a sikerrel kibérelt legfelső szinti iroda, a körülötte elhelyezkedő hatalmas tetőterasszal pontosan olyan, mint amit ügyfelünk elképzelt magának.

Az egyedi design tervek alapján készülő iroda körülbelül 2 hét múlva kerül átadásra, de meg merem kockáztatni, hogy nem sok hozzá fogható lesz még egy jó ideig Budapesten. A tervek alapján kijelenthető, hogy a bérlő tevékenysége, kutatási kapacitása színe-javát beleadva olyan hi-tech környezetet, és egyedi atmoszférát varázsol a Haller Gardens tetejére, ami messze megelőzi a kortársak fantáziáját is. Már alig várjuk, hogy sorra kerüljön az átadás.